traducció - translate - traducción

dimecres, 29 de juny del 2016

XULERIA

EXCLUSIVA - ELS ENREGISTRAMENTS SECRETS D'INTERIOR

Benvolgut, o no, Daniel:

Em poso en contacte amb tu perquè arriba la temporada de platja i vull perdre uns quilos. Faig exercici i intento menjar sa però ja saps com és el metabolisme d'un home de quaranta anys. Per mica que et passes una mica, comences a acumular més greixos que l'ètica de l'oficina anti-frau. Doncs res, t'escric per saber si la xuleria permet cremar moltes calories. És que a mi em sembla que això de demostrar prepotència i altivesa ... no ho sé ... sembla com molt ... cansat. Em recorda al vell anunci de xampú en el qual apareixia una periodista assegurant que havia acceptat el repte de ser sempre perfecta.

Tinc la impressió que la humilitat és menys exigent que la xuleria. Quan un és un xulo ha d'estar tot el dia marcant territori, realitzant exhibicions de les seves suposades fortaleses, ja siguin aquestes el seu intel·lecte, la seva força física o la seva capacitat per orinar més lluny. I, què vols que et digui, la intel·ligència és relativa, la força física es perd amb el temps i la pròstata està cada vegada més perjudicada pel senyor Rellotge i la seva punyetera mania de no aturar-se.

He escoltat les converses que vas mantenir amb el ministre de l'interior en fascicles i només et puc assegurar que no havia entrat en contacte amb un intercanvi de testosterona rància tant gran des de les pel·lícules que va fer Jean Claude Van Damme els noranta. Vaja, que si arriben a durar una mica més els enregistraments, m'hauria agafat per envair Gibraltar al crit de 'motherfuckers !!!

Doncs ves, si resulta que ser xulo consumeix tantes calories, em guartdaré els enregistraments a l'iPod per anar-ne aprenent. Només espero que no hi hagi cap pobre animalet a prop.

Àlex

Em pots seguir al Twitter @blogsocietat i también al Facebook