traducció - translate - traducción

dijous, 5 de juny del 2014

29è dia de vaga de fam per una educació digna, de qualitat i en català

29è dia de vaga de fam
JaumeSastre | dijous, 5 de juny de 2014
Bon dia, quan m'aixec els matins és quan tenc el cap més clar. Divendres passat 30 de maig) me van fer una analítica de sang  que ha donat els resultats que reproduesc en una imatge adjunta. El metge m'ha dit que els resultats són "normals" per a una persona que du prop d'un mes sense menjar: la glucosa, el potasi i la transferrina ja estan per sota dels nivells mínims i l'àcid úric s'ha disparat ja que en aquests moments el meu cos ha començat a cremar proteïna muscular. Continuu, per tant, cremant etapes i ara estic en una fase on s'ha reduït la reducció de pes pel que fa al ritme diari dels primers 15-20 dies (ara duc perduts uns 15 kg) però que, en canvi, a part de continuar cremant grasses ara el meu cos ja crema també  proteïna muscular.

La vaga continua. No crec que demani res de l'altre món. Deman senzillament que es reiniciïn les negociacions amb els comitès de vaga i que el Govern va interrompre el passat mes d'octubre. Hi ha un conflicte obert amb una vaga indefinida vigent convocada i que no s'ha desconvocat. En aquest cas, les negociacions per cercar un acord satisfactori per a les dues bandes s'ha de cercar en una taula de negociació amb els comitès de vaga de l'Assemblea i dels sindicats.

No puc acabar sense tornar agrair una vegada més les múltiples mostres de suport.

Una abraçada,
Jaume Sastre 

Vols mostrar la teva solidaritat amb en Jaume Sastre?